Proefdiervrije innovaties
Categorie
evenement, huisstijlrichtlijnen, ontwerp identiteit, publicatie
Opdrachtgever
Transitie Proefdiervrije Innovatie (TPI) is een platform van de Rijksoverheid met als doel de transitie naar proefdiervrije innovaties te versnellen. Eén van haar doelen is het bevorderen van vertrouwen in het groeiende netwerk en het bespreekbaar maken van de heersende taboes.
De focus van TPI
TPI heeft ons in 2019 gevraagd voor de ontwikkeling van een identiteit, een eerste publicatie en een aantal middelen voor haar eerste conferentie. Centraal in de nieuwe identiteit staat de stip. De focus van TPI, haar stip aan de horizon. Dat een duidelijke richting geeft aan o.a. haar doelen, ambities, visie en missie: een wereld zonder proefdieren. De stip staat ook voor de zelfverzekerdheid waarmee TPI haar doelen wil bereiken. Een leider die haar invloed aanwend om het vertrouwen in het netwerk te versterken.
Samenwerking
De ontwikkeling van het merk TPI is in samenwerking met Errol Konat van Design&Ko en Niels Biersteker van Designink tot stand gekomen.