
Er is geen toverformule. Iedere project is uniek. Het ontwikkelen van een identiteit is geen wetenschap maar een creatief proces. Het project wordt afgestemd op uw behoeften en wensen. Maatwerk dus.
Het beste van beide
Ratio + creativiteit
We helpen u met het ontwikkelen van uw identiteit door ratio en creativiteit te combineren.
We werken op basis van doel, inhoud en boodschap. Het rationele deel van het proces. Deze uitgangspunten vertaal ik naar vorm, kleur, taal en materiaal. Een meer intuïtieve fase van het proces. Een goede identiteit heeft het beste van beide!
We werken op basis van doel, inhoud en boodschap. Het rationele deel van het proces. Deze uitgangspunten vertaal ik naar vorm, kleur, taal en materiaal. Een meer intuïtieve fase van het proces. Een goede identiteit heeft het beste van beide!
Effectieve communicatie
Praktische oplossingen
We werken in een tijd waar budgetten effectief moeten worden gebruikt. Waarin online communicatie enorm is toegenomen. En er veel mogelijkheden zijn om de doelgroep te informeren. Het is onoverzichtelijker en complexer geworden. Er moeten dus meer keuzes worden gemaakt. En wat zijn de juiste keuzes? We zien dat er grote behoefte is aan gedegen advies en praktische oplossingen.
Studio Lammert Jonkman
Vakmanschap, eigentijds en onderscheidend design
Slim werken
Betaalbare identiteit
Nieuwe ontwikkelingen maken het mogelijk om relatief eenvoudig en betaalbaar een identiteit, website, online magazine of digitale nieuwsbrief te creëeren. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van de mogelijkheden van een online platform zoals MailChimp of Foleon. Er zijn tal van creatieve manieren om tot een praktische en betaalbare oplossingen te komen.
De kracht van design
Design is een krachtige tool
Het kan een merk een gezicht en een stem te geven. Het kan verbinden, verleiden en een boodschap overbrengen. Maar kan ook zorgen voor kostenbesparing, efficiënte communicatie of een heldere merkhiërarchie. Het kan complexe informatie vereenvoudigen en bijdragen aan innovatie.
Co-creatie